Nieuws

Extrema outdoor huisstijl onder de loep

Extrema bestaat sinds 1992 en is daarmee de oudste dance promoters van Nederland. Met haar festivals (Extrema Outdoor Nederland Solar Weekend en Extrema Outdoor België) creëert Extrema een andere wereld waar iedereen even helemaal zichzelf kan zijn en kan ontsnappen aan de dagelijkse sleur.

Sinds het begin is de belangrijkste drijfveer mensen verrassen, samenbrengen, verbazen en kennis te laten maken met mooie kunstvormen. Daartoe behoort niet alleen muziek, maar ook theater, show, spel en decor. Extrema laat de pareltjes van de zijstraten van onze samenleving zien. Muzikaal gaat Extrema niet voor het voor de hand liggende, maar wil het de bezoekers ook uitdagen door ze kennis te laten maken met bijzondere, kwalitatieve artiesten met indrukwekkende shows.

Om voor Extrema outdoor uniek en vooruitstrevend te blijven moet men elk jaar aan een thema voldoen die vergeleken met andere festivals, eruit springt! Daarom had XO vorig jaar een pitch opgezet, zodat vele bureau hun idee konden presenteren voor XO 2015.

40GradenZuid was als tweede geëindigd. Zie hier het resultaat. De auto, het eiland, de scene onderwater is met behulp van 3D gemaakt.

Previous post

In samenwerking met DSM Niaga gave commercial opgeleverd

Next post

3D beurs animatie voor Hitachi gerealiseerd door 40GradenZuid